Om vår nya sajt
Med en plusprenumeration har du alltid tillgång till vårt nyhetsflöde på vår nyhetssajt. Har du en digital/digital plus- eller komplettprenumeration (papperstidning) får du förutom tillgång till de låsta artiklarna även tillgång till e-tidningen.
Hur loggar jag in med ett befintligt konto?
Klicka på uppe till höger på vår nyhetssajt för att komma till inloggningen.
Skriv därefter in den e-postadress samt det lösenord du valt när du skapat ett digitalt konto hos oss, och klicka sedan på ”Logga in” igen. Om inloggningen lyckats så kommer det indikeras av att ”Logga in” nu ersatts av en profilikon uppe till höger.
Väl inloggad, tryck på profilikonen för att nå Min sida, där du finner nya verktyg för att lättare kunna kontrollera bl.a. vilka nyhetsbrev du önskar få, läsa e-tidning, och se vilka erbjudanden som ligger aktiva i Kundklubben.
Vad gör jag om jag glömt mitt lösenord?
Om du glömt ditt lösenord, eller om du får ett meddelande om att fel e-postadress eller lösenord har angetts när du försöker logga in, säkerställ att du försöker logga in med den e-postadress som är kopplad till ditt digitala konto. Om det är fel lösenord kan du återställa det genom att klicka på ”Glömt lösenord” under ”Logga in”. Alternativt, klicka här.
Hur skapar jag ett digitalt konto?
Under ”Logga in”, klicka på ”Skapa konto här”. Om du redan har en prenumeration hos oss, men det är första gången du skapar ett digitalt konto hos oss, då måste du koppla ditt kundnummer till ditt digitala konto för att kunna ta del av digitalt innehåll. Det gör du genom att gå in på ”Min sida” efter att du skapat ditt digitala konto. Vänligen se nedan hur du genomför detta.
Hur kopplar jag min prenumeration till mitt digitala kontot?
Följande gäller enbart om du har en prenumeration hos oss, men aldrig aktiverat ett digitalt konto.
- Efter att du loggat in, gå till ”Min sida” genom att klicka på profilikonen upp till höger.
- Under ”Konto” klickar du sedan på länken ”Klicka här för att uppdatera eller ändra dina uppgifter.” för att komma vidare.
- Under fliken ”Prenumerationer” hittar du alternativet att koppla ditt kundnummer.
- När det är klart och har genomförts så kommer du få ett meddelande om att kontot har blivit aktiverat.
Stöter du på problem så är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.